tirsdag den 22. august 2017

Første undervisningsdag på DigiTek

Så er vi i gang med første dag af valgmodulet Digitale Teknologier.

Vores undervisere er Hanne Søgaard og Marianne Riis.
Jeg har tidligere haft Hanne på modul 2 i diplomuddannelsen i erhvervspædagogik. Den gang gik det rigtig godt til eksamen, og jeg håber at det samme vil være tilfældet denne gang. Jeg er kommet på hold med 3 kolleger fra TEC Hvidovre. Det er Rasmus, Axel og Martin.

På dette valgmodul skal vores opgave munde ud i et digitalt produkt, beskrevet på bloggen.



Mit arbejde med digitale teknologier skulle gerne gå bedre end videoerne nedenfor :)

1 kommentar:

Eksamens blog del 3

I denne del af min eksamens blog, vil jeg forklare, hvordan jeg mener at have løst min problemstilling. Løsning: Jeg håber at min proble...