tirsdag den 22. august 2017

Ny på bloggen :)

Hvem er jeg?


Mit navn er Jesper.
Jeg er 38 år og bor i Ørestad på Amager. Jeg er gift og har 2 piger. En på 4 og en på 7 år.
Til dagligt arbejder jeg på TEC i Hvidovre.
Her underviser jeg på personvognsmekanikkeruddannelsen.
I forbindelse med mit arbejde, studerer jeg diplomuddannelse i erhvervspædagogik på Metropol.
I forbindelse med studiet har jeg oprettet denne blog, hvor jeg i løbet af de næste ca. 7 uger vil blogge om studiet.
På følgende link, kan der læses mere om uddannelsen.

https://www.phmetropol.dk/videreuddannelser/diplomuddannelser/diplomuddannelse+i+erhvervspaedagogik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Eksamens blog del 3

I denne del af min eksamens blog, vil jeg forklare, hvordan jeg mener at have løst min problemstilling. Løsning: Jeg håber at min proble...