tirsdag den 22. august 2017

Problemstilling/Case

Problem:

Eleverne ser ikke altid nye metoder i undervisningen som positivt. 

Det kan godt være, at vi som undervisere synes, at det er en god ide med nye digitale teknologier i undervisningen. Faktum er dog at det oftest er svært at sælge nye ideer til eleverne. De vil gerne bare gøre som de plejer, og ikke skulle anstrenge sig for at prøve nye ting. 
Fact: De er dovne.

Kan jeg som underviser strikke et forløb sammen, baseret på nye digitale teknologier, som kan fange elevernes interesse?


Billedresultat for dovne elever









Billedresultat for dovne elever

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Eksamens blog del 3

I denne del af min eksamens blog, vil jeg forklare, hvordan jeg mener at have løst min problemstilling. Løsning: Jeg håber at min proble...