tirsdag den 22. august 2017

Kort snak om Web 2.0

Billedresultat for it problem

I gruppen har vi en lille snak omkring brugen, af digitale teknologier i undervisningen. Vi er enige om, at det måske ikke kun er godt at øge brugen af digitale midler.
For det første, skal underviseren være godt klædt på. Langt fra alle undervisere, er gode til nye teknologier. Dette kan være et problem for at begynde. Desuden skal eleverne ville det. Vi tror måske at alle unge er vilde med IT og bruger det hele tiden. Men sådan er virkligheden ikke. En del af vores elever gider det ikke og har svært ved at bruge It.


Billedresultat for it problem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Eksamens blog del 3

I denne del af min eksamens blog, vil jeg forklare, hvordan jeg mener at have løst min problemstilling. Løsning: Jeg håber at min proble...