tirsdag den 12. september 2017

1. Vejledningsgang

Indledende overvejelser til modulopgaven.

Så er det blevet tid, til min første vejledning på Metropol. Jeg har fået Hanne Søgaard som vejleder. Det passer mig rigtig fint. Jeg har før, haft Hanne som vejleder, det var på Modul 2. Den gang gik det fint, så satser på det igen.

Til i dag har vi skulle lave en læringsteroretisk problemstilling og skrive den på bloggen. Det har jeg ikke fået gjort :(
Grunden til dette er, at jeg ikke har kunnet beslutte mig for en problemstilling. Jeg har på dette modul stiftet bekendskab med mange nye teknologier. Der er kommet mange gode eksempler, og det er svært at skulle vælge.

Jeg bakser lidt med en tanke omkring differentiering og motivation. Dette ved hjælp af video, QR kode og kahoot.

Efter min vejledningstid hos Hanne i dag, har jeg besluttet mig for at holde fokus på at lave en video, og arbejde med differentiering og motivation ved hjælp af dette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Eksamens blog del 3

I denne del af min eksamens blog, vil jeg forklare, hvordan jeg mener at have løst min problemstilling. Løsning: Jeg håber at min proble...