mandag den 18. september 2017

2. vejledning hos Hanne

På onsdag er det så tid til min 2. og sidste vejledning hos Hanne. Jeg har lavet et udkast til en synopsis og håber at Hanne kan komme med et par inputs. Jeg har besluttet at min modulopgave skal omhandle et fag på 4. skoleperiode af hovedforløbet. Mit udgangspunkt vil være at der skal laves en video, som kan findes på Youtube via en QR kode. Teorien skal bygges på Illeris, samt Hutter og Lundby.
Synopsis udkast har jeg sent via linkdeling fra Google Docs til Hanne.

Titlen på opgaven har fået.

Øget motivation, ved brug af digitale teknologier

I undervisningen.

Billedresultat for web 2.0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Eksamens blog del 3

I denne del af min eksamens blog, vil jeg forklare, hvordan jeg mener at have løst min problemstilling. Løsning: Jeg håber at min proble...